سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رونیکا رنت سرمایه گذاری در به اشتراک گذاری ماشین

رونیکا رنت

رونیکا رنت سرمایه گذاری در به اشتراک گذاری ماشین

گروه رونیکا رنت اعلام کرد سرمایه گذاری 20 درصد اقلیت خود را در SnappCar، یک سرویس اشتراک و اجاره خودرو با همتایان خود اعلام کرده است.
این سرمایه گذاری در راستای طرحرونیکا رنت برای تبدیل شدن به یک رهبر اجاره ماشین راه حل تحرک است. طبق گفته شرکت، SnappCar را قادر می سازد تا به اشتراک گذاری خودروهای همکار به یکسان به مرحله بعدی توسعه رنت ماشین در اروپا دست یابد.
با این سرمایه گذاری، شرکت رونیکا رنت با سهامداران موجود AutoBinck Group و موسس های استودیوی راه اندازی دانمارک شرکت می کند که تعهد خود را به SnappCar افزایش داده اند. این سرمایه گذاران در حال پیوستن به نیروهای برای کمک به SnappCar گسترش جغرافیایی در داخل اروپا و بهبود استفاده از پلت فرم و خدمات اجاره ماشین عروس خود را برای اعضای آن است.
SnappCar در سال 2011 در سال 2011 شروع به کار کرده است. این در حال حاضر دومین بزرگترین پیمانکار کرایه ماشین بین المللی خودرو در اروپا است که بیش از 250،000 مشتری آن را در اختیار دارد و بیش از 30،000 اتومبیل در پلتفرم خود دارد. امروز Snappcar در هلند، دانمارک و سوئد در دسترس است و قصد دارد به بازارهای جدید گسترش یابد.
شیلا استرویک، مدیر عامل واحد کسب و کار جدید کسب و کار رونیکا رنت و آزمایشگاه پروردگار، گفت: “ما خوشحالیم که سهام در سرمایه SnappCar را به دست آوریم.”