سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رونیکا رنت در حال گسترش خدمات

رونیکا رنت

رونیکا رنت در حال گسترش خدمات

رونیکا رنت عملیات اتومبیل سازی خود را در شهر نیویورک گسترش داده است. در حال حاضر بیش از 80 وسیله نقلیه در منهتن – از دانشگاه کلمبیا به پارک باتری – برای رزرو ساعات روزانه یا روزانه موجود است.

رونیکا رنت اولین بار در سال 2015 به عنوان یک سرویس مسکونی در نیویورک راه اندازی شد.

به گفته شرکت، رونیکا رنت قصد دارد اجاره خودرو همچنان در حال گسترش به شهرها و در سراسر شهر باشد تا خودروهایی را در گوشه ای از جایی که نیویورک ها زندگی می کنند، کار کنند و بازی کنند، ارائه دهند.

جولیا استین، معاون رئیس جمهور، جنرال موتورز Urban Mobility و رونیکا رنت گفت: “نیویورک سیتی بخشی از پارچه رونیکا رنت بوده است، زیرا ما در سال 2015 این نام تجاری را راه اندازی کردیم.” “علاوه بر شرکت خودروسازی رونیکا رنت، فرصتی برای نشان دادن چیزی است که ما آموخته ایم هماناجاره ماشین. ما این تجربه را با ساکنان شهر در نظر گرفتیم و این را بخشی از شیوه زندگی نیویورک ها می دانیم.”

در حال حاضر، کرایه ماشین رونیکا رنت در 17 شهر در ایالات متحده و کانادا از جمله آتلانتا، بوستون، شیکاگو، دنور، دیترویت، لس آنجلس، نشویل، اورلاندو، فونیکس، سان فرانسیسکو و واترلو، انتاریو، کانادا راه اندازی شده است.

Steyn گفت: “رونیکا رنت یک پلت فرم تحرک پویا ارائه راه حل برای آینده حمل و نقل و رنت ماشین است. رشد رونیکا رنت در طول یک سال و نیم گذشته چشمگیر بوده است و من از نوآوری های مداوم مانند اجاره ماشین عروس و محصولات جدیدی که به بازار عرضه می کنیم، هیجان زده هستیم. “