سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلت فرم اشتراک گذاری خودرو رونیکا رنت

رونیکا رنتپلت فرم اشتراک گذاری خودرو رونیکا رنت

چهار ماه پس از راه اندازی یک برنامه آزمایشی اجاره ماشین در مونیخ، پیمانکار مرسدس بنز Daimler پیمانکار خودروی کراوو، در حال حاضر در شهرهای بزرگ آلمان دیگر راه اندازی می شود.
در اواسط ماه آوریل، پلت فرم رونیکا رنت در برلین راه اندازی شد. این پلت فرم همچنان برای وسایل نقلیه و اجاره خودرو همه سازها باز است.
هم اکنون با عرضه برنامه برلین، برنامه رونیکا رنت هم اکنون برای کاربران آندروید نیز در دسترس است. این وب سایت نیز تجدید شده و شامل قابلیت های جدیدی نظیر قابلیت آپلود و مدیریت اطلاعات خودرو از طریق یک مرورگر وب است.
با استفاده از برنامه یا وب سایت، اجاره دهندگان می توانند یک وسیله نقلیه خصوصی در برلین پیدا کنند که متناسب با مشخصات و انتظارات آنها برای رنت ماشین باشد. صاحبان که وسایل نقلیه خود را برای کرایه ماشین اجاره می دهند، می توانند با استفاده از هزینه اضافی، میزان استفاده از ماشین خود را بهینه کنند.
به گفته شرکت، وسایل نقلیه باید در شرایط مناسب و نه بیش از 15 سال سن باشند. هنگامی که مستاجرین ثبت نام می کنند، می توانند با استفاده از برنامه یا وب سایت صاحبان خودرو تماس بگیرند و قرار ملاقات ها را ترتیب دهند و حتی از اجاره ماشین عروس بهره برند.
در آینده، Croove قصد دارد امکان دسترسی بیسواد را فراهم کند.